Societat / Educació / Notícia patrocinada

Ajuda a construir un món més just

Guanyadors de la passada edició dels Premis Blanquerna Impulsa. (Pere Virgili)

Obert el període d’inscripcions per participar en els Premis Blanquerna Impulsa sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Tens ganes de fer un món millor? Si la resposta és sí, anima’t a participar en els Premis Blanquerna Impulsa que organitza Blanquerna-URL. Ja està obert el període d’inscripcions per a la segona edició dels premis.

Amb els Premis Blanquerna Impulsa es destacaran els millors projectes realitzats per estudiants de 4t d’ESO, Batxillerat i CFGS que promoguin els principis recollits pels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

Els ODS són 17 objectius globals que volen donar resposta als reptes del planeta.

Amb aquesta iniciativa estaràs aportant el teu granet de sorra per fer un món més just i sostenible i, a més de contribuir a millorar les condicions de vida de moltes persones, també podreu guanyar premis per a vosaltres i els vostres centres escolars!

De moment us podeu inscriure a través de la pàgina web dels Premis. La data d’inici per lliurar els projectes és el 4 de març de 2019, així que encara teniu molt de temps per pensar en accions destinades a un gran cap: canviar el món!

Erradicar la fam i construir ciutats sostenibles

 

Els alumnes poden participar amb treballs acadèmics, però també amb projectes o iniciatives que s’hagin posat en marxa dins del centre per contribuir a fer un planeta millor.

Això sí, tots els projectes han de basar-se en un dels dos objectius triats per a aquesta convocatòria: ODS 1: Fam zero i l’ODS 11: Ciutats i comunitats sostenibles.

Iniciatives que contribueixin a acabar amb la fam al món i aconseguir que les nostres ciutats i el seu entorn siguin molt més ecològics. Poden ser projectes de comunicació o treballs relacionats amb l’àmbit educatiu, amb la salut o les relacions internacionals.

Segur que tu i els teus companys de classe teniu moltes idees per assolir aquests objectius. Si la idea t’agrada, comparteix-a classe i mans a l’obra! No oblideu inscriure el vostre projecte a la web dels Premis Blanquerna Impulsa!

https://twitter.com/juniorreportlv/status/1009792776769298432

Informa’t de tot a Junior Report | Castellano Català English

Resum de la privadesa
Junior Report

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.

Galetes addicionals

Aquest web utilitza les següents galetes addicionals:

(Indica aquí les galetes que esteu utilitzant a la web.)