Estudiants de disseny participen en un concurs per crear un ‘look’ amb el Nike Bra a la tenda de Passeig de Gràcia
Per Judith Vives
Nike i l’escola de disseny LCI Barcelona han unit esforços per donar visibilitat als creatius més joves a través d’un concurs que ha deixat palès el talent de la nova generació de dissenyadors que es formen a la ciutat.
En aquesta acció, els concursants havien de crear un look amb el Nike Bra com a peça central. El repte principal era demostrar que una peça esportiva pot convertir-se en el centre de qualsevol estilisme.
A la primera fase del concurs van participar 19 estudiants de disseny, tant del títol superior oficial com del màster. Tots van comptar amb un pressupost i van tenir total llibertat per deixar anar la seva creativitat, triant el seu Bra preferit i creant estilismes a partir de l’experimentació.
Els 5 finalistes seleccionats van tenir l’oportunitat de crear el seu look final en directe, en un esdeveniment que es va celebrar el mes de juliol passat a la botiga Nike Barcelona, al Passeig de Gràcia.
Els estilismes van estar exposats durant 10 dies, durant els quals, els usuaris de la Nike App van actuar com a jutges i van votar els seus looks favorits per escollir el guanyador.
![](https://junior-report.media/wp-content/uploads/2019/10/img_jvives_20191017-135150_imagenes_lv_terceros__p7a3653alta-kIzD-656x437@LaVanguardia-Web.jpg)
Inspiració en la deessa Victoria
Després de 10 dies i 249 vots, la guanyadora va ser Rosario Trucco, una estudiant 4t de Disseny de Moda que es va inspirar en el Partenó d’Atenes i la deessa Niké que dóna nom a la marca.
“Busco mostrar l’origen clàssic de la marca i amb aquest estilisme vull representar poder, lluita i victòria, perquè totes les dones portem una deessa al nostre interior”, explica Trucco.
Ara, Trucco tindrà l’oportunitat de participar al Living Lab de Nike, l’esdeveniment d’inici de temporada de la companyia.
![](https://junior-report.media/wp-content/uploads/2019/10/img_jvives_20191017-135231_imagenes_lv_terceros__p7a3611altaa-kCdC-656x875@LaVanguardia-Web.jpg)
Per Estel Vilaseca, cap de l’àrea de moda de LCI Barcelona, Nike ha donat “una oportunitat molt interessant i enriquidora” als estudiants de disseny de moda.
Els joves han tingut l’oportunitat de conèixer com treballa l’encarregat d’estilisme i retail de les botigues de Nike i aportar les seves pròpies idees, alhora que han conegut el funcionament d’una de les grans empreses del sector.
Informació elaborada en col·laboració amb LCI Barcelona