Canvi climàtic / Notícia no classificada

Els milionaris entren en joc

L’economia verda, un veritable nou model econòmic per al segle XXI. (Fanatic Studio / Getty)

Bill Gates, Mark Zuckerberg o els germans Koch s’han posicionat a favor i en contra del canvi climàtic

Protegir el medi ambient pot ser molt car, però també una oportunitat de negoci. Cada vegada més marques i empreses es preocupen per oferir una imatge eco-friendly , tot i que d’altres prefereixen mantenir els seus negocis al marge.

Bill Gates i Mark Zuckerberg

FUNDADORS DE MICROSOFT I FACEBOOK

Gates i Zuckerberg són dues de les persones més riques del planeta i han decidit donar part de la seva multimilionària fortuna a causes medioambientals que serviran per pal·liar els efectes del canvi climàtic: invertir en la investigació de tecnologies no contaminants i fomentar l’ús de les energies renovables.

Al costat d’altres magnats, han creat la Breakthrough Energy Coalition per promoure projectes i iniciatives respectuoses amb el medi ambient.

Mark Zuckerberg (esquerre) i Bill Gates (dreta) (LVE / Bloomberg / EFE / LVE / Bloomberg / EFE)

Charles i David Koch

PROPIETARIS D’INDÚSTRIES KOCH

Les Indústries Koch són un conglomerat d’empreses que es dediquen principalment a la refinació de petroli. És una de les companyies més riques del món. Durant molts anys, Indústries Koch i altres empreses petrolieres com Exxon han finançat organitzacions i estudis per demostrar que el canvi climàtic no és tan perjudicial com alerten els científics.

Junior Report promou el pensament crític dels estudiants. Fes-te soci i dona suport al projecte!

Privacy Overview
Junior Report

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics i Google Tag Manager per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.