27 abril 2024
spot_img
27 abril 2024

El Trinity College London s’uneix al Projecte Aula com a ‘partner’ de llengua anglesa

La fundació educativa promourà el desenvolupament de la llengua anglesa, la música i el teatre entre els redactors del projecte Revista Escolar Digital (RED)

El projecte Revista Escolar Digital (RED) i els tallers de periodisme L’Actualitat a l’Aula comptaran amb el suport de la fundació educativa Trinity College London, centrada en el foment de la llengua anglesa entre els més joves a través dels seus certificats i titulacions. D’aquesta manera, el Trinity College London passa a convertir-se en partner del programa informatiu i educatiu per a joves promogut pel diari Junior Report.

L’acord preveu la publicació d’una sèrie d’articles relacionats amb l’ús de l’anglès com a llengua vehicular als centres escolars i les diferents titulacions que es poden obtenir. La fundació també és coneguda per emprar la música i el teatre com a vehicles per facilitar l’aprenentatge de l’idioma més utilitzat a tot el món.

“El projecte RED té caràcter global i l’anglès serà la llengua comuna dels nostres redactors júnior. El suport d’una institució com el Trinity ens permet accelerar el procés d’internacionalització del nostre programa informatiu i educatiu”, comenta Francesc Castanyer del diari Junior Report.

“Els guardons RED són una altra manera per al Trinity d’incidir positivament, juntament amb Junior Report, en la vida de la nostra societat. Volem facilitar l’aprenentatge —i el gaudi— dels estudiants”, ha destacat el president del Trinity College a Espanya i Portugal, Barry Lynam.

 

Premis RED

Arran d’aquest acord, el Trinity College London també va formar part activa de la gala de lliurament de la primera edició dels Premis RED 2019, que es va celebrar el passat 13 de juny a l’auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna-URL (Barcelona).

En aquesta ocasió, es va atorgar el Premi Trinity College London en reconeixement al millor contingut fet en anglès per la capçalera digital Abat Oliba Report, de l’Escola Loreto Abat Oliba de Barcelona.

Els Premis RED 2019 van reconèixer la feina feta pels més de 300 estudiants dels vuit centres adscrits al projecte Revista Escolar Digital (RED). (Junior Report)

L’acord entre el Trinity College London i Junior Report es va signar a les oficines de l’editora del diari a Barcelona, amb la presència de Barry Lynam, director del Trinity College London a Espanyai Portugal, i Francesc Castanyer, director de Blue Globe Media.

Junior Report promou el pensament crític dels estudiants. Fes-te soci i dona suport al projecte!

Últimes notícies

-Contingut patrocinat -