Societat / Economia / Notícia del Dia

Inditex: el gegant de la moda

La multinacional espanyola és una de les empreses tèxtils més grans del món, però el seu model planteja dubtes sobre la sostenibilitat de la indústria

Vaga Zara
Les dependentes del grup Inditex han organitzat diverses aturades i manifestacions per reivindicar els seus drets laborals durant els darrers mesos. (CGT / Twitter)

Aquest contingut és exclusiu per a subscriptors de Junior Report

Si ets docent subscriptor/a, accedeix amb el teu correu i contrasenya.

Si ets alumne/a, accedeix amb l'usuari i contrasenya que t’ha facilitat el teu centre educatiu.

Si encara no estàs subscrit/a al diari Junior Report, consulta les nostres opcions de subscripció.

Resum de la privadesa
Junior Report

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics i Google Tag Manager per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.