Salut / Notícia no classificada

Per què han pujat les borses després de l’anunci de vacunes efectives contra la Covid-19?

La notícia de la vacuna, així com també la victòria del candidat demòcrata Joe Biden a les eleccions presidencials dels Estats Units, van provocar la pujada del valor de les borses al voltant del món. En la imatge, la gran pujada de la bossa espanyola, l'Ibex 35, el 9 de novembre. (Altea Teixit / EFE)

Aquest contingut és exclusiu per a subscriptors de Junior Report

Si ets docent subscriptor/a, accedeix amb el teu correu i contrasenya.

Si ets alumne/a, accedeix amb l'usuari i contrasenya que t’ha facilitat el teu centre educatiu.

Si encara no estàs subscrit/a al diari Junior Report, consulta les nostres opcions de subscripció.

Privacy Overview
Junior Report

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics i Google Tag Manager per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.