Digues la teva: Com podem fer l’escola més sostenible?
En aquesta situació d'aprenentatge, reflexionarem sobre l’emergència climàtica, que es fa cada cop més evident en el nostre dia a dia. Què feu vosaltres en el dia a dia per fer-li front? Com es treballa al centre la sostenibilitat? Sabeu què s’hi fa? Creieu que podem fer l’escola més sostenible? Us plantegem que feu un pòdcast fent ús del gènere d'opinió on es pugui valorar com es treballa la sostenibilitat a l'escola i exposar possibles propostes com a alumnat que ens permetin ser encara més sostenibles.
Característiques:
- Competència Clau: Comunicació lingüística, Digital
- Curs escolar: Cicle superior de primària
- Durada: 7 hores
- Estat: En obert
- Format: Pòdcast
- Gènere Periodístic: Article d'opinió
- Nivell Competencial: Mig
- Nivell d\'impactee: Sistema
- Temàtica: ODS, Junior Report RED, Educació
- Tipus de recurs: Situació d'Aprenentatge
Projecte Revista Escolar Digital (RED)
Aquesta situació d’aprenentatge forma part del projecte Junior Report RED (Revista Escolar Digital), una xarxa de diaris escolars gestionats per alumnes amb el suport de periodistes professionals. Si ja formes part del projecte, entra a través de la teva revista. Si vols més informació, fes clic aquí o omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.