Situació d'Aprenentatge
Parlem de prejudicis!
En aquesta situació d’aprenentatge explorarem com els prejudicis poden afectar la societat. Per fer-ho, investigarem diferents tipus de prejudicis presents en la vida quotidiana, crearem un article d'opinió sobre el seu impacte i reflexionarem conjuntament sobre com trencar estereotips per fomentar una convivència respectuosa.
Característiques:
- Competència Clau: Ciutadana, Comunicació lingüística, Digital, Personal, social i d'aprendre a aprendre
- Curs escolar: Cicle superior de primària
- Durada: 7 hores
- Estat: En obert
- Format: Text
- Gènere Periodístic: Article d'opinió
- Nivell Competencial: Alt
- Nivell d\'impactee: Centre
- Temàtica: Antiracisme, Drets LGTBIQA+, Junior Report RED, Junior Report RED
- Tipus de recurs: Situació d'Aprenentatge
Projecte Revista Escolar Digital (RED)
Aquesta situació d’aprenentatge forma part del projecte Junior Report RED (Revista Escolar Digital), una xarxa de diaris escolars gestionats per alumnes amb el suport de periodistes professionals. Si ja formes part del projecte, entra a través de la teva revista. Si vols més informació, fes clic aquí o omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.