Salut / ODS / Notícia del Dia

L’OMS declara l’emergència sanitària internacional pel brot d’ebola a l’Àfrica central

La decisió es va prendre després de confirmar que diverses persones havien estat infectades per la soca Bundibugyo a la República Democràtica del Congo

Un estudiant sensibilitza els seus companys de classe sobre la malaltia del virus de l’ebola a Bulape, República Democràtica del Congo, el 10 d’octubre de 2025 (UNICEF/UNI878207/Moïse Badimu)

Aquest contingut és exclusiu per a subscriptors de Junior Report

Si ets docent subscriptor/a, accedeix amb el teu correu i contrasenya.

Si ets alumne/a, accedeix amb l'usuari i contrasenya que t’ha facilitat el teu centre educatiu.

Si encara no estàs subscrit/a al diari Junior Report, consulta les nostres opcions de subscripció.

Resum de la privadesa
Junior Report

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics i Google Tag Manager per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.