Situació d'Aprenentatge
Fake News: què són i com es propaguen?
En aquesta situació d'aprenentatge, ens prepararem per identificar les informacions falses que circulen per Internet i reflexionarem sobre els codis ètics que la nostra revista ha de seguir per defensar i contribuir al dret a una informació veraç. Finalment, elaborarem una notícia sobre l'aprovació del codi deontològic de la nostra revista.
Característiques:
- Competència Clau: Ciutadana, Comunicació lingüística, Digital
- Curs escolar: 2n cicle ESO
- Durada: 5 hores
- Estat: En obert
- Format: Vídeo
- Gènere Periodístic: Notícia
- Nivell Competencial: Mig
- Nivell d\'impactee: Sistema
- Temàtica: Educació, Lletres, ODS, Junior Report RED
- Tipus de recurs: Situació d'Aprenentatge
Projecte Revista Escolar Digital (RED)
Aquesta situació d’aprenentatge forma part del projecte Junior Report RED (Revista Escolar Digital), una xarxa de diaris escolars gestionats per alumnes amb el suport de periodistes professionals. Si ja formes part del projecte, entra a través de la teva revista. Si vols més informació, fes clic aquí o omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.